W800 2021

PRIS: 153.990,-
BESKRIVELSE
Som W800 STREET og W800 CAFE, har W800 stor appell til en bred gruppe motorsyklister. En
letthåndterlig sykkel bygget av høyt kvalifiserte og erfarene fagarbeidere (kodawari).
Blandt de tre moderniserte retro modellene er W800 den som i utseende og følelse
er mest tro mot den originale W fra 60-tallet.
Klassisk chrome eksosanlegg
To chrome eksospotter som er vel avstemt for å gi en dyp og kraftig lyd av en klassisk 360 graders twin motorkonstruksjon.
Klassisk oppreist kjørestilling
W800 Street's klassiske styre gir føreren en avslappet oppreist sittestilling. En kjørepossisjon som minner om 60-tallets W1
Rund LED frontlykt
En god blanding av retro og moderne design i den 170 mm store LED frontlykten. 6 LED lyskilder kaster en hvit, skarp lyskilde over en natt-svart vei, og sikrer god sikt fremover. Det er fire lyskilder for nærlys og to ekstra for fjærnlys som til sammen gir lykten et preg av retro stil. Detaljer som convex glass og chrome lyktering understreker høy kvalitet og klassisk design.
Klassisk baklykt
Klassisk baklykt og blanke skjermer.
Tradisjonelle instrumenter
Separat speedometer og turteller i analog stil i kombinasjon med en enkel LCD skjerm og et komplett sett av indikator lamper.
Nydelig klassisk bensintank
Bensintanken i nydelig klassisk design fremhever sykkelens retro linjer.
Lav-profil sete
Langt lav-profil tuck & roll sete har rikelig med plass for W800 Street´s fører og passasjer. Urethane skum som i stets fremmere del er formet slik at føreren enkelt når bakken med begge ben.
Eikehjul foran og bak
Klassiske blanke eikehjul foran og bak. Gode bremseegenskaper er sikret med stor 320 mm skive foran og 270 mm skive bak.
Ikonisk 773 cm3 Vertikal Twin Motor
Lang-slag motor tunet for kraft og moment i lavt og middels turtallsregister. Du føler virkelig at du kjører en Vertikal Twin Motor. Bensin innsptøytning sikrer myk gassrespons, god drivstofføkonomi og problemfritt vedlikehold.
Oppgradert fjæring
Kraftig forgaffel med stivere fjærer, kraftigere styrestem og oppgraderte støtdempere bak, komplementerer kjøreegenskapene i den nye stive rammen.
TEKNISK DATA
Motor
Motortype
Luftkjølt, 4-takts Vertical Twin
Slagvolum
773 cm³
Størrelse x slagdybde
77 x 83 mm
Kompresjonsforhold
8.4:1
Ventilsystem
SOHC, 8 ventiler
Drivstoffsystem
Innsprøytning: Ø 34 mm x 2 med sekundærspjeld
Tenning
Digital
Startsystem
Elektrisk
Smøring
Tvunget smøring, våt sump
Ytelse & Transmissjon
Maksimal effekt
35 kW {48 HK} / 6,000 rpm
Maksimalt dreiemoment
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 rpm
Girkasse
5-trinns
Sluttutveksling
Forseglet kjede
Primærutveksling
2.095 (88/42)
Utveksling 1.gir
2.353 (40/17)
Utveksling 2.gir
1.591 (35/22)
Utveksling 3.gir
1.240 (31/25)
Utveksling 4.gir
1.000 (28/28)
Utveksling 5.gir
0.852 (23/27)
Sluttutveksling
2.467 (37/15)
Clutch
Våt multi-disk, manuell
Bremser & Fjæring
Bremser, front
Enkel 320 mm skive. Caliper: Doble stempel
Bremser, bak
Single 270 mm skive. Caliper: To-stempel
Fjæring, front
41 mm telescopic fork
Fjæring, bak
Doble støtdempere.Justerbar Fjærforspenning
Ramme & Mål og vekt
Rammetype
Dobbelrør, strekkfast stål
Forsprang
108 mm
Fjæringsvei foran
130 mm
Fjæringsvei bak
107 mm
Dekk, front
100/90-19M/C 57H
Dekk, bak
130/80-18M/C 66H
Styrevinkel V/H
37° / 37°
L x B x H
2,190 x 790 x 1,075 mm
Akselavstand
1,465 mm
Bakkeklaring
125 mm
Drivstoffkapasitet
15 liter
Setehøyde
790 mm
Vekt kjøreklar
221 kg