W800 2021

PRIS: 153.990,-


BESKRIVELSE


Som W800 STREET og W800 CAFE, har W800 stor appell til en bred gruppe motorsyklister. En
letthåndterlig sykkel bygget av høyt kvalifiserte og erfarene fagarbeidere (kodawari).
Blandt de tre moderniserte retro modellene er W800 den som i utseende og følelse
er mest tro mot den originale W fra 60-tallet.

Klassisk chrome eksosanlegg

To chrome eksospotter som er vel avstemt for å gi en dyp og kraftig lyd av en klassisk 360 graders twin motorkonstruksjon.

Klassisk oppreist kjørestilling

W800 Street's klassiske styre gir føreren en avslappet oppreist sittestilling. En kjørepossisjon som minner om 60-tallets W1

Rund LED frontlykt

En god blanding av retro og moderne design i den 170 mm store LED frontlykten. 6 LED lyskilder kaster en hvit, skarp lyskilde over en natt-svart vei, og sikrer god sikt fremover. Det er fire lyskilder for nærlys og to ekstra for fjærnlys som til sammen gir lykten et preg av retro stil. Detaljer som convex glass og chrome lyktering understreker høy kvalitet og klassisk design.

Klassisk baklykt

Klassisk baklykt og blanke skjermer.

Tradisjonelle instrumenter

Separat speedometer og turteller i analog stil i kombinasjon med en enkel LCD skjerm og et komplett sett av indikator lamper.

Nydelig klassisk bensintank

Bensintanken i nydelig klassisk design fremhever sykkelens retro linjer.

Lav-profil sete

Langt lav-profil tuck & roll sete har rikelig med plass for W800 Street´s fører og passasjer. Urethane skum som i stets fremmere del er formet slik at føreren enkelt når bakken med begge ben.

Eikehjul foran og bak

Klassiske blanke eikehjul foran og bak. Gode bremseegenskaper er sikret med stor 320 mm skive foran og 270 mm skive bak.

Ikonisk 773 cm3 Vertikal Twin Motor

Lang-slag motor tunet for kraft og moment i lavt og middels turtallsregister. Du føler virkelig at du kjører en Vertikal Twin Motor. Bensin innsptøytning sikrer myk gassrespons, god drivstofføkonomi og problemfritt vedlikehold.

Oppgradert fjæring

Kraftig forgaffel med stivere fjærer, kraftigere styrestem og oppgraderte støtdempere bak, komplementerer kjøreegenskapene i den nye stive rammen.

TEKNISK DATA

Motor

Motortype

Luftkjølt, 4-takts Vertical Twin

Slagvolum

773 cm³

Størrelse x slagdybde

77 x 83 mm

Kompresjonsforhold

8.4:1

Ventilsystem

SOHC, 8 ventiler

Drivstoffsystem

Innsprøytning: Ø 34 mm x 2 med sekundærspjeld

Tenning

Digital

Startsystem

Elektrisk

Smøring

Tvunget smøring, våt sump​

Ytelse & Transmissjon

Maksimal effekt

35 kW {48 HK} / 6,000 rpm

Maksimalt dreiemoment

62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 rpm

Girkasse

5-trinns

Sluttutveksling

Forseglet kjede

Primærutveksling

2.095 (88/42)

Utveksling 1.gir

2.353 (40/17)

Utveksling 2.gir

1.591 (35/22)

Utveksling 3.gir

1.240 (31/25)

Utveksling 4.gir

1.000 (28/28)

Utveksling 5.gir

0.852 (23/27)

Sluttutveksling

2.467 (37/15)

Clutch

Våt multi-disk, manuell​

Bremser & Fjæring

Bremser, front

Enkel 320 mm skive. Caliper: Doble stempel

Bremser, bak

Single 270 mm skive. Caliper: To-stempel

Fjæring, front

41 mm telescopic fork

Fjæring, bak

Doble støtdempere.Justerbar Fjærforspenning​

Ramme & Mål og vekt

Rammetype

Dobbelrør, strekkfast stål

Forsprang

108 mm

Fjæringsvei foran

130 mm

Fjæringsvei bak

107 mm

Dekk, front

100/90-19M/C 57H

Dekk, bak

130/80-18M/C 66H

Styrevinkel V/H

37° / 37°

L x B x H

2,190 x 790 x 1,075 mm

Akselavstand

1,465 mm

Bakkeklaring

125 mm

Drivstoffkapasitet

15 liter

Setehøyde

790 mm

Vekt kjøreklar

221 kg